maanantai 17. syyskuuta 2012

Toinen versio

Pitäisi varmaan jo lopettaa ulkoasun viilaaminen, mutta romanttinen logo mintunvihreässä verkkokaupassa oli liian makea yhdistelmä.

Tein taustalle kangasstruktuurin, joka sopii kaupan nimeen ja toimialaan täydellisesti. Otin vanhasta vaaleanvihreästä vain vaaleamman sävyn ja raikastin linkit farkunsinisellä.

Vaihdoin myös navigaatiopalkin yksinkertaisiin tekstilinkkeihin, tein faviconin lemmikinkukasta ja liitin mukaan sosiaalisen median. Tältä näytti ennen, ja nyt tältä: 



Tuotevaihtoehtoja olisi nyt nelisenkymmentä (kuvattuna 28), enkä tiedä onko se tarpeeksi. Mieleni tekisi ostaa jo joulua, mutta ehtiihän sitä vielä... Mihin ihmeeseen varastoin kaiken! Vaatehuoneeseen?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Viestisi lämmittää mieltä!